• Breaking News

    Apne Aamal ki Islah or Dil Ko Noor e Imaan Se munawwar Kre


    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    *_درسِ قرآن:_*
     _اپنــے اعــمــال کی اصــلاح اور دل کو نورِایمان سے منوّر کریں_
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    💫أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ 💫

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
     پوسٹ: ۹۹
    *سورۂ البقرة*
     *چوتھا رکوع*
    *ترجمہ*: آیت ۳۶

              تو شیطان نے اس سے (یعنی جنت سے) انھیں لغزش دی اور جہاں رہتے تھے وہاں سے انھیں الگ کر دیا ۶۴؎ اور ہم نے فرمایا نیچے اُترو ۶۵؎ آپس میں ایک تمہارا دوسرے کا دشمن اور تمہیں ایک وقت تک زمین میں ٹھہرنا اور برتنا ہے ۶۶؎
          
    *تفسیر*
             
                
          ۶۴؎ شیطان نے کسی طرح حضرت آدم و حوّا علیہ السّلام کے پاس پہنچ کر کہا کی میں تمہیں شجرِ خُلد بتا دوں ، حضرت آدم علیہ السلام نے انکار فرمایا اس نے قسم کھائی کہ میں تمہارا خیر خواہ ہوں، انہیں خیال ہوا کہ اللّٰه پاک کی جھوٹی قسم کون کھا سکتا ہے، بایں خیال حضرت حوّا نے اس میں سے کچھ کھایا پھر حضرت آدم علیہ السلام کو دیا انہوں نے بھی تناول کیا حضرت آدم علیہ السّلام کو خیال ہوا کہ لَا تَقْرَبا کی نہی تنزیہی ہے تحریمی نہیں کیونکہ اگر وہ تحریمی سمجھتے تو ہرگز ایسا نہ کرتے کہ انبیاء معصوم ہوتے ہیں یہاں حضرت آدم علیہ السلام سے اجتہاد میں خطا ہوئی اور خطائے اجتہادی معصیت نہیں ہوتی ـ

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    *_क़ुरआन_*

    बिस्मिल्लाहिर रहमानिर रहीम●

    पोस्ट: 99
    *सूरए बक़रह*
    *तर्जुमा: आयत 36* 

                 
    तो शैतान ने उससे (यानी जन्नत से) उन्हें लग़ज़िश (डगमगाहट) दी और जहां रहते थे वहां से उन्हें अलग कर दिया (64)12
    और हमने फ़रमाया नीचे उतरो(65)13
    आपस में एक तुम्हारा दूसरे का दुश्मन और तुम्हें एक वक्त़ तक ज़मीन में ठहरना और बरतना है(66)14

    *तफ़्सीर*
    *64* 
          
                 शैतान ने किसी तरह हज़रत आदम और हव्वा के पास पहुंचकर कहा, क्या मैं तुम्हें जन्नत का दरख़्त बता दूँ ? हज़रत आदम ने इन्कार किया. उसने क़सम खाई कि में तुम्हारा भला चाहने वाला हूँ. उन्हें ख़याल हुआ कि अल्लाह पाक की झूठी क़सम कौन खा सकता है. इस ख़याल से हज़रत हव्वा ने उसमें से कुछ खाया फिर हज़रत आदम को दिया, उन्होंने भी खाया हज़रत आदम को ख़याल हुआ कि “ला तक़रबा” (इस पेड़ के पास न जाना) की मनाही तन्ज़ीही (हल्की ग़ल्ती) है, तहरीमी नहीं क्योंकि अगर वह हराम के अर्थ में समझते तो हरगिज़ ऐसा न करते कि अंबिया मासूम होते हैं, यहाँ हज़रत आदम से इज्तिहाद (फैसला) में ग़लती हुई और इज्तिहाद की ग़लती गुनाह नहीं होती.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    _بـشــکـریہ:_
    حــافــظ مــحــمّـد ســـلــیــم 
    بـســکــھاروی
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    برائے ایصالِ ثواب _والدین_

    No comments

    Post Bottom Ad